Mokyklos tarybai bei steigėjui (Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai) pritarus, įsigaliojo Nacionalinės Mikalojaus Konstantino Čiurlionio menų mokyklos 2021-2024 metų strateginis planas.
2021-2024 metų NČMM strateginis planas 2021-01-19 Nr. VĮ-4
PLANAI
NČMM pradinio, pagrindinio ir vidurinio kartu su meniniu ugdymu programų 2024-2025 mokslo metų ugdymo planas 2024-08 Nr.VĮ-87
NČMM pradinio, pagrindinio ir vidurinio kartu su meniniu ugdymu programų 2023-2024 ir 2024-2025 mokslo metų ugdymo planas 2023-08-31 Nr. VĮ-58
TVARKŲ APRAŠAI
Kėlimo į aukštesnę klasę, perėjimo prie aukštesniojo lygmens ugdymo programos tvarkos aprašas 2019-04-30 Nr. VĮ-60 redakcija
Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas 2019-04-30 Nr. VĮ-60 redakcija
Ugdymo proceso organizavimo nuotoliniu mokymo būdu tvarkos aprašas 2021-09-21 Nr. VĮ-70 redakcija
Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos neformaliojo švietimo valandų skyrimo tvarkos aprašas 2019-04-05 Nr. VĮ-47
Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos pamokų, skirtų mokinių ugdymosi poreikiams tenkinti, skyrimo tvarkos aprašas 2019-04-05 Nr. VĮ-47
Patyčių prevencijos ir intervencijos tvarkos aprašas 2017-06-15 Nr. VĮ-87
Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos pagalbos savižudybės grėsmę patiriantiems, savižudybės krizę išgyvenantiems ir savižudybės kizę išgyvenusiems asmenims teikimo tvarkos aprašas 2019-02-04 Nr. VĮ-16
TAISYKLĖS
Bevielio interneto tinklo naudojimo taisyklės 2021-04-16 Nr. VĮ-19
Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-06
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.